miercuri, 24 iulie 2013

Primul flashmob din România şi interviu cu coordonatoarea acestuia

Bine v-am găsit! Astăzi avem un nou articol legat de directioneri , dar nu orice fel de directioneri, directioneri români . Ieri, pe 23 iulie, de ziua băieţilor s-a organizat un flashmob pentru împlinirea de 3 ani împreună ! Şi eu am fost prezentă acolo, aşa că vă voi descrie puţin cum a fost . 
1.Începutul este cu "băieţii" stând pe o bancă în parc care primesc un mesaj, un S.O.S defapt, de la o persoană care îi îndeamnă să vină în Parcul Tineretului . 












2. Ei, necunoscând zona decid să întrebe nişte persoane din zonă, dar realizează că erau defapt nişte directioneri care au început să îi alerge . Pe parcurs, se alătură mai multe fete,rezultând 5 "băieţi" alergaţi de o armată de directioneri . 










3.Într-un final, aceştia ajung în Parcul Tineretului, de unde venea defapt semnalul de alarmă .Acolo erau defapt 3 fete care plângeau, iar "Harry" se îndreaptă spre ele şi le spune "You don't know you're beautiful!" şi muzica începe . 













4. Cele 3 fete se alinează în rând cu restul directionerilor şi pe parcurs se alătură restul directionerilor . Cu toţii dansează şi se simt bine de-alungul melodiilor . 













5. La un moment dat, pe la jumătatea coregrafiei, 2 gimnaste se alătură şi fac nişte acrobaţii şi salturi uimitoare . Acestea dispar după 30 de secunde şi coregrafia continuă . 










6.Finalul este cu toţi participanţii care îşi aduc pancartele pe care sunt scrise mesaje de genul "Happy Birthday,1D" "Romania loves you" şi multe altele . 



Iar acum,v-am pregătit un interviu cu coordonatoarea acestului flashmob . Numele ei este Jasmina, şi în realitate este un directioner simplu, la fel ca noi.


















1.Cum ţi-a venit ideea cu flashmobul?
Anul trecut cineva postase în grupul nostru că ar fii drăguţ să facem un flashmob dar abandonasem ideea . Am reluat-o în februarie când o fată,Anca, făcuse evenimentul pe facebook,iar eu de-acolo am preluat ideea şi am început s-o dezvolt . 

2.Ce reacţii au avut directionerii când au aflat?
Şi ei au fost de-acord cu ideea din prima, şi astfel am putut începe să ne gândim ce şi cum va fii . 

3.Cum te-ai simţit când ai văzut că atâţi directioneri se lasă conduşi de tine?
Pfff...îmi place să cred că nu s-au lăsat conduşi de mine propriu zis. Adică eu doar i-am coordonat,iar de acolo fiecare s-a descurcat . Mă bucur totuşi că am reuşit să lucrăm împreună ca o echipă şi să-l ducem până la capăt , în ciuda certurilor noastre . 

4.Cum te-ai simţit când te-ai văzut cu lucrurile pregătite, în ziua flashmobului?
Eram emoţionată şi nerăbdătoare . Şi puţin şocată, mi se părea incredibil că [,] chiar vom face asta . 

5. Ce reacţie ai avut după ce ai realizat că în sfârşit s-a terminat totul?
Eram uşurată, în special după ce am văzut filmarea . M-am bucurat că a fost totul bine în final şi am reuşit să ne mobilizăm.

Îi mulţumim Jasminei pentru acest interviu şi pentru că s-a ocupat de flashmob . 



Dacă vreţi să vedeţi flashmobul, uitaţi linkul aici : http://www.youtube.com/watch?v=tIe0HQ1trVI



Acest articol v-a fost oferit de Floo'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu