duminică, 17 martie 2013

Părerea mea..

“Nu suntem doar fani,suntem directioneri,nu suntem doar prieteni,suntem o familie,nu suntem obsedati,suntem DEDICATI !” Unii dintre voi,credeti ca suntem doar niste fetite de 12-13 ani care au aventuri cu niste gay. Ei bine,in primul rand fandom-ul este plin de copii,adolescenti si poate chiar adulti. In al 2-lea rand,sunt o multime de baieti,nu doar fete. Un hater nu ar intelege niciodata de ce suntem atat de innebuniti dupa Harry,Niall,Louis,Zayn si Liam. Pai ca sa scoatem totul la iveala,ne place genul asta de muzica si atitudinea lor ne face fericiti. Voi nu intelegeti,asa cum ne place 1D,unora ne plac si alte genuri de muzica. Poate voua va place altceva dar asta nu inseamna ca trebuie sa-i jigniti pe ei sau pe noi. Ca sa lamurim un lucru,One Direction nu sunt gay ! Au prietene,iar Niall si Harry au avut dar momentan sunt singuri. Oricum,daca ar fii gay,care ar fi problema voastra ? Daca au talent nu conteaza viata lor personala. Fiecare avem idoli si normal ca ne deranjeaza sa privim mereu cum ei sunt jigniti. Voi nu ati vazut,dar noi am vazut filmulete cu baietii tristi sau poate chiar plangand atunci cand isi citeau mesajele de ura de la hateri. Voi nu stiti cat e de dureros pentru ca majoritatea va luati dupa cei ‘cool’ care ii judeca pe toti si ca sa fiti smecheri ii faceti pe toti ‘gay’. Sunt cazuri in care directionerii isi mint prietenii spunand ca nu le place 1D doar ca sa mai aibe prieteni. Multi ne lasa balta din cauza ca ne place One Direction. Mie sincer nici nu imi pasa de ce credeti,tineti-va parerile pentru voi pentru ca nu avem de gand sa renuntam la ceea ce ne place. Puteti spune ca suntem niste copii fara viata sociala sau un viitor stabil,nimanui nu-i pasa. Nu stiu daca ati observat dar atunci cand ii insultati toti directionerii sar pe voi,astia suntem noi,daca te iei de unul,te iei de toti. Voi ati fost vreodata mandrii de idolii vostrii ? Noi am si plans,chiar daca multi nu ii putem intalnii din cauze financiare,ii urmarim prin micutele ecrane ale calculatoarelor sau televizoarelor. Le putem simtii emotiile. Eu de exemplu,nu imi pot permite un concert si am inteles situatia mea financiara,nici nu am de gand sa le cer bani parintilor mei,insa as fii fericita sa ii vedeti macar voi pentru ca sunteti a 3-a mea familie :)))) si va iubesc ! -Iulis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu