miercuri, 29 mai 2013

Interviul zilei

 Astăzi avem un alt directioner dedicat care ne-a răspuns întrebării "Ce înseamnă 1D pentru tine ?  " . Este cunoscută pe internet pentru că a dat foc unui poster cu o trupă pe care nu o suportă [Nu dăm nume pentru că nu vrem conflicte ] apoi şi-a făcut o poză şi în cele din urmă a postat-o pe reţeaua de socializare Facebook. Ea este Bianca Maria!

,, One Direction, mi-a schimbat viaţa! Cu ei am trecut prin clipe groaznice, dar şi minunate! Ei m-au făcut să aflu mai multe despre lume *laugh* . Să văd ce e muzica adevărată,să am sentimente.Când eram la concert şi înafară, când i-am "întâlnit" cu privirea simţeam că leşin.Simţeam că viaţa mea se termină.Emoţiile erau uriaşe. Când Niall mi-a zâmbit, mi s-a făcut rău , iar când Zayn era foarte aproape de mine , inima era dincolo de putere. De la ei am învăţat multe lucruri . Am învăţat de la Liam să iubesc indiferent de situaţie . Am mai învăţat de la el să am mai multe sentimente. De la Louis am învăţat să îmi placă morcovii, să mă uit la Superman, să iubesc animalele . De la Zayn, să nu fac diferenţe de religie, să am grijă de cei din jurul meu . De la Harry, am învăţat sa fiu perversa, sincer. Iar Niall, din prima clipă în care nu ştiam cine e , am văzut o poză oarecare cu el pe net . M-a atras, iar când am văzut cine e, ce e, un ruşinos . Aveam atâtea în comun cu ei, într-un cuvânt, VIAŢĂ! "

Poza cu băieţii care înseamnă cel mai mult pentru Bianca este aceasta :

























Acest articol v-a fost oferit de Floo'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu