sâmbătă, 25 mai 2013

Mesaje de la directionere

  
            Primul mesaj:



          Ne-am gandit ca ar fi o idee sa intrebam directionerele ce inseamna pentru ele 1D asa ca asta am facut.
          Andreea Tudora ne-a raspuns la aceasta intrebare,iar raspunsul ei este:

           " Oh shit. One Direction.. Pentru mine inseamna o vara plina de momente speciale. De ce o vara ? Pentru ca atunci i'am descoperit. Chiar daca ziceam ca nici nu vreau sa aud de ei pentru ca eram constienta de ce va urma [ ma voi atasa foarte mult de ei ], si nu voiam sa.. Sa sufar pentru ca asta se intampla de fiecare data cand aflam ca Niall are o posibila iubita [Niall fiind my crush :))) ]. Insa.. Intr'o noapte i'am visat :)). Era vorba ca eram in mall cu niste colegi si Zayn a venit si mi'a cerut un autograf si muuulte s'au intamplat de atunci. Momentul meu preferat a fost cand am stat treaza pana la 6 dimineata sa ma uit la V.M.A's si de fiecare data cand castigau la categoria la care au fost nominalizati, tipam, dadeam cu pumni si cu capul de pereti si strigam ca animala pe balcon.. De fericire.One Direction sunt motivul pentru care am increderea asta "oarba" in mine.. Unii ii spun "narcisism" . Insa daca pana si 1D imi spun pentru 3 minute 27 ca sunt frumoasa, asta e ceva :)).Multa lume m'a intrebat chestia asta.. Insa.. Pur si simplu am ataaat de multe de spus incat... Imi uit cuvintele. :))"


              Ii multumim de raspuns si speram sa ne urmareasca in continuare revista.  



        Articol oferit de  Julia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu