vineri, 31 mai 2013

Povestea unei directionere.

Asa cum v-am obisnuit deja,avem noul interviu al zilei.
De data aceasta este vorba despre o directionera foarte cunoscuta de catre voi,si anume Maria Jane.
Intrebata de catre echipa 1D Magazine ce inseamna pentru ea one direction si cum a devenit directioner ea ne-a raspuns cu mult drag si mai ales emotie,gandindu-se la vremurile vechi pe cand era la inceput de drum.

Maria,spune-ne povestea ta!Cum ai devenit directioner?

Sincera sa fiu, inainte sa fiu directioner am fost un vag hater.
 Ii puneam in aceeasi oala pe 1D si JB, comentam de cate ori se putea despre ei, radeam pe la scoala, pe la inceputul lui 2012. Pana cand una din prietenele mele cele mai bune mi-a aratat WMYB prin iunie 2012, si m-am indragostit de Niall.
 Imi placeau baietii blonzi, ce sa mai, muream dupa ei. Si cand am ajuns acasa, am inceput sa caut Funny Moments cu ei pe YT. Si am vazut cateva, si am ajuns la Video Diaries.
 Si de acolo... totul e istorie.

Trupa One Direction ce inseamna pentru tine?

Ce inseamna ei pentru mine? Ei bine, si aici voi fi la fel de sincera.

 Imi place muzica lor, e okay, insa... nu cred ca asta e motivul pentru care am fost, sunt, si voi fi directioner. Imi pare extraordinar de rau cand vad ca li se scriu versurile si compun melodiile, si atunci cand li se da putin liber, sunetul si impresia merge spre rocky (comparati UAN cu TMH). Oricum, motivul pentru care ei inseamna ceva pentru mine sunt, ei bine, pur si simplu ei.
 Nu cred ca am un motiv, doar ca... m-am indragostit. Le ador energia, dragalasenia, pe ei. Au devenit mai mult decat o trupa pentru mine, sunt ca niste prieteni dragi, din aceia din care gasesti atat de putini intr-o viata. Sper si acum ca vreodata o sa le pot spune cat de mult inseamna pentru mine si dupa vom deveni BFF si etc, dar daca nu o sa se intample... ma multumesc si cu simplul fapt ca stiu ca sunt acolo. 

Ii multumim ca ne-a acordat acest interviu si speram ca intr-o buna zi va avea sansa sa le multumeasca pentru tot ce au facut bun in viata ei.

Poza sau mai bine zis colajul ales de Maria reprezentativa a tot ce inseamna One Direction pentru ea.





Articol realizat de Yasmina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu