joi, 30 mai 2013

Interviul Zilei

Salutări. Astăzi o avem în vizor pe Tania Rus , o directioneră cunoscută sub porecla de Taco , care ne-a răspuns întrebării "Ce înseamnă One Direction pentru tine ? ". Ei bine, priviţi răspunsul . 

" " There's nothing left, I used to cry...", se auzea Torn în căştile mele în timp ce inima mea bătea din ce în ce mai tare şi simţeam că mă îndrăgostesc dintr-o dată de 5 băieţi . Da, One Direction mi-au schimbat în totalitate viaţa , şi o vor face toată adolescenţa mea pentru că sunt acea trupă unică pe care nu poţi să nu o iubeşti . Niall, Zayn, Harry , Louis şi Liam sunt acei 5 băieţi pe care îi voi iubi întotdeauna, ca în prima zi în care i-am văzut . Always a directioner ! "

Iar aceasta este poza care pentru Tania semnifică cel mai mult în viaţa de directioner :


















Acest articol v-a fost oferit de Floo' . 

Un comentariu: